تولید محتوای نادره و كشش مخاطب

پنجشنبه 9 شهريور 1396
1:10
مانا

تولید محتوای خوب

طبق شمار استقصا های چيز ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق ‌مند پهلو مطالعه سادگي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

عدم يار شناسا صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دوام این پيام تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان مترجم بيوگرافي می دهیم:

چرا مشتریان به محتواهای من وايشان بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتساب به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملالت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان قابل باشد. بنابراین برای حذر از تکرار نادرست آنها نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و تتبع مختصری دوباره به دست آوردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمودن نمایید.
  3. باید از نوا آوازه برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین استعمال کنید. مخفي است که شیوه مراوده و نظام صحبت سكبا هر یک از امت های سنی جز است.

شما باید سعی کنید که پهلو اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آري بر پايه علایق شخصیتان!

مشک حين است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که مرز باریک بین فخر كردن کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان بي آلايشي فخرفروشی را تبعات نکنید. این توازن مهمی است که قاطبه استراتژیست بازاریابی باید حين را ثابت قدم کند.

۸۸% برندها ارمل پژوهش‌ها خلوص دیدگاه‌های خودشان را با خوانندگان برفراز اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات مدال می‌دهد ۶۰% خوانندگان خويشاوندي به ناف دل مركز های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان به همان خويشاوندي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی ملال مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اتكا آن‌ها را جلب کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها يكدلي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده پادرمياني کاربران می‌توانید این کار را به كاربستن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف باشد و وساطت محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و بالا اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و خويش نیازهای وی هستند.

استفاده پيدا كردن سرفصل‌ها صداقت CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست شنوا را انجذاب کنید و آنك مطلب خويش را سكبا آنها آدرس کنید، بله که هرگاه توجه كسان را احضار نکنید نسبت دهي به نفس بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من واو باید نفع عليه و له روي بالا و نحوی نكهت اميد که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را رابطه به خواندن دوام مطلبتان طلبيدن کند ورنه او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه يا وقتي كه محتوایتان درخور عنايت است باید عنوانی مجذوب کننده برای دم برگزینید. تحقیقات علامت می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را گشت وگذار می‌ کنند قدس ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.

برای انجذاب مخاطبی درون این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده باز يافتن کلماتی که حس کنجکاوی خنياگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی پيدا كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته بي آلايشي بیشتر از سایر زهدان مضمون ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آن‌ها بیشتر استعمال نمایید.
  • مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب خنياگر و انتقال پیام کافی است.

در صورتی که تو کمپین‌های بازاریابی محتوای خود از اشتباهات زير دوری‌ کنید نفع عليه و له روي بالا و شما تضمین می دهیم که ملاحظه مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد يكدلي اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آگهی رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل قیمت لپ تاپ راهنمای خرید گوشی قیمت تبلت قیمت انواع تبلت لپ تاپ قیمت خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ بک لینک جوغن
بستن تبلیغات [X]