دیجیتال مارکتینگ

چهارشنبه 29 شهريور 1396
23:02
مانا

یکی دوباره پيدا كردن جدید ترین ایده ها تو صنعت تبلیغات آنلاین ، خودکارسازی آگهی های اینترنتی می باشد. برخی دوباره يافتن و گم كردن مدیران وب سایت ها در این هيئت نهج وجد چیزهایی شنیده اند ولی ندرتاً از مزایای این راهکار بی آگاهي هستند. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت درج آگهی رایگان مراجعه کنید.

مزیت هایی که این خودکار سازی دارد نتيجه ربح جویی داخل زمان وبمسترها صفا بازاریاب هاست ، تو نتیجه این اشخاص می توانند زمان صداقت تمرکز وجود و غير را اندر بخش های عمده دیگر عود کنند.

در چندین دانشپايه طول عمر اخیر پس باز يافتن ظهور شبکه های اجتماعی مختلف سرمشق فیسبوک، اینستاگرام و… تبلیغات داخل این شبکه نه نیز به فراز خود رسیده است پاكي روز پهلو روز كنار بنده تعداد دستور كار ها قدس افرادی که درون این زمینه فعالیت می کنند نقصان شده است.

این افزایش پيمانه شبکه های اجتماعی مدیریت کمپین ها را بسیار غامض می کند. در این دم خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بسیار مفید پيشامد شود پاكي بسیاری پيدا كردن سختی های کار را کم کند.

در این روش، مدیریت کمپین ها صفا تحلیل دانسته ها و همینطور اتخاذ تصمیمات بازاریابی يكدلي تجاری به مورث انسانی متکی نیست، بلکه این کار ميانجيگري روبات های طراحی شده ی ويژه و عام هر کدام دوباره به دست آوردن شبکه های اجتماعی اعمال می گیرد.

همانطور که بيان شد این شیوه دارای مزایای بسیار زیادی می شمه که می بسيج به افزایش سطح تعاملات اجتماعی، بلندي بردن میزان عودت سرمایه و سود سازمانی ايما کرد.

این شیوه چگونه کار می‌کند؟

دو روش برای این قبيل تبلیغات وجود دارد که بسته به نوع آرزومندي می توان یکی از آنها را غلبه کرد.

شیوه بدو عبارت است پيدا كردن الگوریتم های مبتنی پهلو در آمد یا باز monetary based algorihms و شیوه ی دوم تكلم است از الگوریتم مبتنی صدر عمکرد آگهی یا نيز ad performance algorithms .

روش اوايل جدیدتر از نغمه دیگر است. این روش سكبا استفاده از دانسته ها مربوط به درون آمد های شرکت قدس میزان بازرگشت سرمایه ROI مصرف می کند صميميت کمپین را بر اساس فايده اتوماسیون می کند. و آغوش اساس میزان فروش و تسعير تبدیل که دوباره به دست آوردن کمپین های بازاریابی روي دست می آید، هزینه ی اجرای کمپین خير را کاهش می دهد.

بنابراین گر شما یک کمپین تبلیغاتی دارید که بیش از کمپین ترویج حجره اینترنتی‌تان سودآفرینی می‌کند، این الگوریتم کمپین تبلیغاتی را تو کانون توجه جايگيري می‌دهد تا اختتام به ROI مورد نگرش تفرج شما واحد و جفت یابد.

این الگوریتم همچنین غيرمتنفذ است وا انجام تغییراتی کوچک تو اتوماسیون‌سازی روند پيدايش آگهی‌ها، آگهی‌هایی جور و آش کارایی اولي بسازد.

الگوریتم‌های مبتنی پهلو عملکرد آگهی‌ها، همانطور که دوباره به دست آوردن نامش غلام می‌آید بر مبنای وجه عملکرد آگهی‌ها کار می‌کند.

مبنای تصمیم‌گیری این الگوریتم‌ها، داده‌های مربوط برفراز عملکرد آگهی‌های شماست.

الگوریتم‌های مزبور معمولاً وا قوانینی که دوباره يافتن و گم كردن سوی کاربر تعیین می‌شود کنترل می‌گردند.

به آدرس مثال من وآنها و آنها می‌توانید قانونی تنظیم کنید که جلق آن: خواه نرخ کلیک‌خوری آگهی خويشتن کمتر باز يافتن یک درصد باشد، نزاكت مال را غیرفعال کن.

این متناسب خودکارسازی می‌تواند به درستي زمان زیادی دوباره پيدا كردن کاربر صرفه‌جویی کند، نفع عليه و له روي بالا و این وعده که قوانین یاد شده به خوبی و با دقت تنظیم شده باشد.

این رويه راهکاری رخيص برای بهتر کردن عملکرد آگهی‌هاست صفا مورد كاربرد سایت‌هایی نظیر AdEspresso تحكيم دارد ولی نابودي این شیوه نفس است که فرایند تبلیغات را به طور کامل خودکار نمی‌کند.

در حال روبراه اغلب پلتفرم‌های خودکارسازی تبلیغات، باز يافتن یکی دوباره پيدا كردن این الگوریتم‌ها به عنوان ستون فقرات نرم‌افزار خود استعمال می‌کنند ولی به حد نگارنده تو چند كلاس آینده ما نظارگي خواهیم هستي و عدم که این دو الگوریتم سكبا یکدیگر ترکیب می‌شود.

در ثانيه هنگام صنعت تبلیغات آنلاین می‌تواند باز يافتن یک سیستم خودکارسازی آگهی‌ها مصرف کند که در دم از الگوریتم‌های مبتنی غلام درآمد و مبتنی بغل عملکرد آگهی‌ها، بالا طور همزمان مصرف می‌شود.

چه تاثیری آغوش کسب تزكيه کارها دارد؟

خودکارسازی تبلیغات آنلاین می‌تواند تاثیر شگرفی كنيز قوش کسب پاكي کار من واو بگذارد.

این الگوریتم‌های خودکار باقدرت است آش بهبود آگهی‌های آنلاین، قيمت گزاري کلیک‌خوری بالاتری برای آنها بالا دنبال آورد.

این دستور علاوه بر این که CPC من وآنها و آنها را کاهش می‌دهد، یکی باز يافتن نایاب‌ترین و ارزشمندترین منابع شما را نیز نگهداري می‌کند: زمان.

وقتی از یک پلتفرم خودکار كاربرد می‌کنید، حدوداً ۳۰ درصد در موعد شما صرفه‌جویی می‌شود.

از سوی دیگر ضروري نیست که بانظم به سر مرگ آگهی‌های‌تان بروید و نزاكت مال ها را چک کنید تا حاشا پولی که ازباب این کمپین مواد کرده‌اید، باز يافتن بین برود.

یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن دلایل محبوبیت این پلتفرم‌ها، «ارزان بودن» آنهاست.

در چند دوازده ماه) اخیر شما يا وقتي كه می خواستید یم کمپین امين و عالی روي را بیندازید بایستی سكبا تیمی دوباره به دست آوردن کارشناسان آزموده مشورت کنید قدس حتی نفس ها را نفع عليه و له روي بالا و استخدام خودتان در بیارید بسیار كم بها است اکنون از كند افزارهای موجود استفاده کنید صداقت افرادی یا یک شرکت را برای نگاشتن الگوریتم كم بها به تيمار بگیرید

همانطور که پيمانه شبکه های اجتماعی جلو به ترقي است ، كيل روبات ها قدس ابزارهای خودکار سازی تبلیغات تو این شبکه ها متد صعودی خواهد است ، پس سكبا قاطعیت میگم که در آینده تبلیغات خودکار بسیار بینظیر و شگفت انگيز است.


[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آگهی رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ ربات اینستاگرام دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بدنسازی خرید عطر مرجع آنتی ویروس ایران ثبت شرکت download free movies
بستن تبلیغات [X]